Tüketicinin Satın Aldığı Malın Garanti Süresi İçerisinde Arızalanması Durumunda Diğer Hakları Nelerdir?

Tüketici onarım hakkını kullanmışsa garanti süresi içerisinde sık arızalanması nedeniyle maldan yararlanamamanın süreklilik arz etmesi veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması veya tamirinin mümkün olmaması halinde 4. Maddede yer alan diğer seçimlik haklarını (TKHK/4. Md; malın yenisiyle değiştirilmesi, bedel iadesi, onarım veya ayıp oranında bedel indirimi) kullanabilir. 

Tüketicinin bu talebinin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, bayi, acente, imalatçı-üretici ve ithalatçı müteselsilin sorumludur (TKHK 13/2. Md.).



Güç Bilgide, 
                   Örgütlü Tüketicide

prostat kanserirobotik prostatektomiprostat ameliyatrobotik cerrahi böbrek taşıböbrek kanseriböbrek kanal darlığıup darlıkpyeloplastiböbrek ameliyatı ray dolap ankaramutfak dolabı ankarabanyo dolabı ankaravestiyer ankara duvar ünitesi ankaragardrop ankaratv ünitesi ankara alarko kombi servisialarko klima servisialarko brülör servisialarko kombi arıza servisibaymak kombi servisibaymak klima servisi baymak hidrofor servisibaymak brülör servisibaymak kombi arıza servisibaymak klima arıza servisibaymak hidrofor arıza servisibaymak brülör arıza servisi demirdöküm kombi servisidemirdöküm klima servisidemirdöküm brülör servisidemirdöküm kombi arıza servisidemirdöküm klima arıza servisiferroli kombi servisi ferroli klima servisiferroli brülör servisiferroli kombi arıza servisiferroli klima arıza servisiwilo hidrofor servisi turlarotellerucuz tatilekonomik biletekobiletuçak bileti ukashweb tasarım ankaraweb tasarımı ankara ankara davetiyedavetiye ankaraankara nikah şekerinikah şekeri ankara ankara düğün davetiyedüğün davetiye ankaraankara koza davetiyekoza davetiye ankara Vip araç Kiralama ankara web tasarımı ankara